Regulamin Ligi grandcup-cs:
1.# Mecze
1a. W fazie grupowej mecze rozgrywamy na zasadzie BO3 MR12.
1b. Mecz finałowy oraz mecz o 3 miejsce są rozgrywane na tej samej zasadzie co mecze w fazie grupowej. Nie liczy się tu ilość zdobytych punktów, lecz wygrane mapy. Wynik podajemy przykładowo: 2:0 / 2:1
2.# Punktacja
2a. Faza grupowa:
Wygrana - 3 pkt. Remis - 1 pkt. Przegrana - 0 pkt.
3. # Mapy
Mecze rozgrywają się na mapach typu "Random" de_dust2, de_nuke, de_inferno, de_train , de_tuscan
4. # Cheaty
4a. Wszelkiego rodzaju wspomagaczy gry są ZABRONIONE ! Za użycie cheat'u drużyna dostaje automatycznego bana w lidze.
4b. Gdy używasz czitów to STEAM_ID z statusu idzie na BL z demkiem i masz po steamie.
4c. Używanie bugów na mapach jest zabronione i będzie karane utratą 3 rund (od jednego buga).
5. # Skrypty
5a. Nie wolno używać takich skryptów takich jak:
* no recoil * bunnyhop * 180 turn script * awp fast zoom script
5b. Użycie autokampy czy tarczy -3 rundy
6. # Gracze
6a. Każdy gracz może grać w jednym zespole do końca ligi!
6b. Dopisywanie graczy po starcie ligi jest możliwe tylko w fazie grupowej, z wyprzedzeniem do 10h, czyli – zapisać gracza można tylko 10h przed meczem a nie na ostatnią chwilę.
6c. Dodawanie graczy w fazie play-off jest zabronione, tylko szczególne przypadki będą uwzględniane.
6d. Jeżeli w drużynie okażę się ze gra zawodnik nie zapisany do ligi ta drużyna przegrywa w/o.
6e. Wymagane jest, aby każdy gracz posiadał interp od 0.05 do 0.01
7. # Konfiguracja serwera
7a. Serwer na którym rozgrywany ma być mecz musi być odpowiednio skonfigurowany czyli "cfg esl mr12/mr15" lub „cfg cb”. Jeśli serwer gospodarza nie będzie odpowiednio skonfigurowany drużyna gospodarza przegrywa mecz w/o. Wymagane jest ustawienie opcji mp_fadetoblack 0.
8. # HLTV / Dema
8a. Na każdym meczu powinno być HLTV.
8b. Gdy na meczu z jakiegoś uzasadnionego powodu nie będzie HLTV, to trzeba nagrywać demka po przez record. Demek nie trzeba dostarczać , chyba że drużyna przeciwna poprosi o nie. Można poprosić o demka graczy godzinę po zakończeniu meczu. Jeśli drużyna poproszona o demka nie dostarczy ich w wyznaczonym terminie przegrywa wygrany mecz. Na dostarczenie demek drużyna ma 24h ! Nie będzie żadnych wyjątków !
9. # Zachowanie graczy 9a. Wszyscy uczestnicy rozgrywek proszeni są o kulturalne zachowanie wobec innych zawodników oraz członków zespołu administratorów.
9b. Nie wolno używać przekleństw w stronę drużyny przeciwnej podczas wystartowaniu meczu (tzn. po napisie LIVE piszemy wyłącznie na team_say)
10. # Serwer Jeżeli obie drużyny grające mecz nie posiadają serwera muszą skontaktować się z adminem ligi.
11. # Czas podawania wyników meczy
11a. Wyniki meczy grupowych jak i meczy poza grupowych TRZEBA wpisać na forum w odpowiedni temacie od razu po zakończeniu meczu.
11b. Wyniki meczów fazy play off podajemy od razu po zakończeniu meczu.
12. # Zapisy
12a. Liga jest przeznaczona dla klanów STEAM i NON STEAM
12b. Proszę przestrzegać się wzoru podania, podania nie zgodne z wzorem będą ignorowane.
12c. Każda drużyna musi podać STEAM_ID zapisanego gracza. Na dopisanie SID gracza, CL ma czas do końca zapisów. W razie jeśli CL zapisze drużyne bez podania SID i nie dopisze SID do końca Zapisów, automatycznie ta drużyna jest usuwana z turnieju i zapisy są wznawiane.
13. # Clan Leader każdego klanu
13a. Każdy CL bądź przedstawiciel danej drużyny musi się zarejestrować na stronie.
13b. Posty pisane przez nie zarejestrowanych userów na temat meczu będą automatycznie kasowane lub lekceważone.
14. # Dyskusje
14a. Każda dyskusja z adminem jak i zachowanie wobec niego może być karane pkt karnymi! Pamiętaj, że każda decyzja ADMINA jest niepodważalna i nie ulega dyskusji na forum!
15. # Media z meczu
15a. Demka i ss`y :
- dema należy przechowywać przez tydzień od daty meczu - obrażanie rywali -2 runda wyzwisko uwiecznione na screen’e - Screen Statusu z konsoli "~" (KONIECZNIE !) brak statusu = unieważnienie meczu
16 . # Spóźnienia
16a. Dozwolone jest spóźnienie się team'u o 15 min, jeśli dana drużyna nie przybędzie na czas, przegrywa poprzez w/o, bez odwołania. Jeżeli w danej drużynie będzie brakować zawodnika, dopuszczona jest gra 4vs5.
17. # Reconnect'y
17a. Nie dozwolone jest robienie reconnect'ow bez żadnej przyczyny. Jedynie możliwe jest zrobienie reconnect'a z wyjaśnionej przyczyny - chwilowe rozłączenie internetu, błąd cs, co musi być potwierdzone screen'em. Brak SS=- 3 ptk.
18. # Jeżeli na meczu pojawi się jakieś przewinienie, a niema o nim w regulaminie, o punktach karnych zadecyduje admin ligi
|